7 juli 2011

torsdag 13:43

Jag sov tre timmar i natt. Kan vara förklaringen till varför jag blandar ihop saker och ting. Glömmer bort. Säger fel. Gör fel. Zoegas är min bästa vän och koffeinet håller mig vid medvetande.

På jobbet. Städar maniskt. Vågar inte sluta. Torkar av de nio borden. Kökets alla köksluckor. Dammsuger. Sorterar skorna i storleksordning. M-å-s-t-e ha något att göra, annars finns det en risk för att jag kryper ihop i något mörkt hörn. Krashlandar.

Nej, mitt senaste dygn har kanske varit lite kaos. Efter gårdagens tolvtimmarspass på jobbet bar det iväg ut för dansdansdans på att svettigt dansgolv och några timmar senare vandrade Anna Road och jag hem genom staden. Visslade Håkan-melodier i harmoni med fåglarna.

Tre timmars sömn. Men nej, jag vill inte klaga. Det var det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar