29 mars 2011

15:35

Hej. De säger att jag ska ta det lugnt. Sluta stressa, Linnea!
Aha, okej. Men när ska man ha tid till det?

Knaprar på en bit selleri och låter Ett kolikbarns bekännelser snurra i 45 istället för vanliga 33. Bara för att det låter så roligt och för att det får mig att vilja dansa dansa dansa.

Kvävets kretslopp är dagens sällskap. Grunden till världens alla miljöproblem och det gör mig så arg. Arg för att vi bara står bredvid och tittar på. Iakttar hur allt går åt skogen utan att bry oss. Hög tid att bry oss på  r i k t i g t nu. Sluta sanktionera detta beteende som inte håller. Åh. Det gör mig tokig.

Blir mer och mer övertygad om att mitt mål i livet ska bli att rädda världen.
Innan den går under och vi går under med den. 

1 kommentar:

  1. om alla bara hade tänkt som du hade världen varit bättre!

    SvaraRadera