1 januari 2011

That's a lie, I'm not converted, he lies.


Fyrverkerier som smäller precis bakom träden. Kalas! Sitter på golvet, på min fluffiga matta, helt i mörkret. Det är inte bra för ögonen! skulle mamma sagt och tänt min lampa. Men hon är inte här så därför är lampan fortfarande släckt och jag sitter fortfarande kvar med benen i kors och blir bländad av ljuset från datorn. Så bländad att allt runt omkring blir helt svart. Så att jag inte hittar tekoppen som jag för någon minut sedan ställde precis där till höger. Ack ack. 

Det är lördag, även om det känns kusligt mycket som söndag. Har kikat lite på Ivanhoe, oligatoriskt på nyårsdagen. Har gjort ingenting, något som också är lite obligatoriskt. Lyssnar nu på kalas dansmusik. Man blir så glad av det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar